سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی؛

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان در قصرقند در یک اقدام غافلگیرانه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان قصرقندگفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی و شکایت علیه فرد ناشناسی که اقدام به خرید اینترنتی غیرمجاز از حساب وی به مبلغ ۳۵ میلیون ریال کرده بود مراتب شناسایی فرد یا افراد سودجو در این زمینه به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان با بررسی حساب‌های بانکی شاکی مطلع شدند که همه خرید‌های صورت گرفته از حساب شاکی با یک شماره تلفن صورت گرفته که ماموران نسبت به شناسایی مشخصات مالک شماره تلفن اقدام و دستگیری این متهم را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ نوری در ادامه بیان داشت: کاراگاهان پلیس طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری این سارق شدند که متهم در ابتدا اظهار بی خبری می‌کرد، ولی پس از مواجهه با مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و بیان کرد که با توجه به رابطه خانوادگی که با شاکی دارد اقدام به خرید اینترتی غیرمجاز به مبلغ ۳۵ میلیون ریال از حساب وی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در پایان با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد از شهروندان خواست تا از قرار دادن کارت بانکی و رمز کارت خود به افراد غیر خودداری کنند تا دیگر شاهد این چنین سرقت‌هایی نباشیم.

انتهای پیام/ع

 عامل برداشت غیرمجازازحساب بانکی دستگیرشد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سارق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.