سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آخرین وضعیت جوی و جاده ای در مازندران:

ادامه بارندگی در مازندران تا فردا

رییس گروه پیش بینی‌های جوی اداره هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز و فردا بارانی و در ارتفاعات همراه با کاهش دما و مه آلود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بسطامی رییس گروه پیش بینی‌های جوی اداره هواشناسی مازندران گفت: با توجه به نفوذ سامانه بارشی به مازندران امروز تا فردا شاهد بارش پراکنده و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بتدریج افزایش بارندگی، همراه با کاهش دما و وزش باد حواهیم بود.

وی افزود: امروز و فردا سه شنبه در ارتفاعات هوا مه آلود و همراه با بارش برف و احتمال لغزندگی جاده‌های کوهستانی وجود دارد.

رییس گروه پیش بینی‌های جوی اداره هواشناسی مازندران گفت: از روز چهارشنبه ۲۷ دی آسمان مازندران نیمه ابری، بتدریج از میزان ابر دراستان کاسته می‌شود.

بسطامی افزود: با خروج سامانه بارشی از استان در پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ دی آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات ضمن افزایش دما با وزش باد گرم همراه خواهد شد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، نیز گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری را روان و عادی است.

وی به رانندگان توصیه کرد:ضمن رعایت مقرارات با توجه به لغزنده بود جاده ها، به علت بارندگی در بیشتر نقاط استان، برای عبور از محور‌های کوهستانی و برف گیر، زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را به همره داشته باشند.

انتهای پیام/آ

باران تا فردا مهمان مازندران

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.