سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاطرات انقلاب در نمایشگاه فجر

  نمایشگاه فجر با محوریت خاطرات انقلاب در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمید رضا عشریه رییس فرهنگ و ارشاداسلامی ساری با تاکید بر ضرورت هم افزایی و مشارکت ادارات جهت تدوین برنامه‌های دهه فجر از برگزاری نمایشگاه با محوریت خاطرات انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد مازندران خبر داد.

وی افزود: شهرستان ساری، ١٥٠ موسسه فرهنگی و هنری دارد که برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی، نظیر شعرخوانی، بیان طنز و برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلاب از جمله برنامه‌های این مراکز در ایام الله مبارک دهه فجر در این شهرستان است.

عشریه گفت: برگزاری نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد مازندران با برنامه‌های مختلف نظیر برگزاری نمایشگاه کاریکاتور، نقاشی از خاطرات انقلاب و همچنین بهره گیری از روزنامه‌های چاپ شده دوران انقلاب و همچنین جشن انقلاب در سالن ارشاد به همراه امیری خوانی، پخش سرود و معرفی چهره‌های انقلاب و پخش کلیپ از جمله برنامه‌های این اداره در شهرستان ساری است.

رییس فرهنگ و ارشاداسلامی ساری افزود:دستاورد‌های انقلاب علی رغم هجمه‌های مختلف، با نگاه و اهتمام ویژه به نسل‌های جدید باید منتقل شود تا آن‌ها از شرایط تشکیل انقلاب، آگاه شوند.

وی گفت: بازسازی خاطرات انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح پروژه‌های مختلف، مسابقه عکاسی و شرکت در راهپیمایی ٢٢ بهمن از جمله برنامه‌های دیگر شهرستان ساری به مناسبت دهه فجر است.

انتهای پیام/آ

برپایی نمایشگاه فجر در ساری

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.