سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ کیلو گرم حشیش در ساری

 ماموران انتظامی مازندران از فروشندگان مواد مخدر ۲ کیلو گرم حشیش کشف کردند.

سرهنگ ناصر علی صفر پور معاونت عملیات فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف ۲ کیلو گرم موادمخدر در اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ در پی کسب خبری مبنی برفعالیت یکی از عاملان افیونی در یکی از روستا‌های اطراف ساری وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان، افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل این متهم که دارای سابقه تهیه و توزیع موادمخدر نیز بوده است ۲ کیلو حشیش و مقادیر قابل توجهی ابزار و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ صفر پور با اشاره به کاهش سن مصرف موادمخدر به خصوص مواد مخدر صنعتی در بین جوانان و نوجوانان به خانواده‌ها هشدار داد: با ارتباط دوستانه و منطقی با فرزندان خود آن‌ها را از خطرات و آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر آگاه کنند.وی با تاکید برتعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس از شهروندان، خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام/آ

کشف حشیش در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.