سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ؛

باید دستاوردهای عظیم نظام را برای نسل های بعدی تشریح نماییم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 39 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و اگر بر طریق انصاف باشیم باید دستاوردهای عظیم نظام را خصوصا برای نسل های بعدی تشریح نماییم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛   مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه   گفت: ایران کشوری بزرگ است که به رغم اینکه در مرکز حادثه می باشد اما خوشبختانه جزء امن ترین کشورها است و این بدست نمی آید الا این که دلسوزان نظام شبانه روز برای امنیت و پیشرفت کشور در تلاش می باشند.

وی گفت: باید فرزندان و دانش آموزان را به گونه ای تربیت کنیم که با همه وجود به آرمان های کشور و انقلاب وفادار باشند و با افتخار دستاوردهای کشور در زمینه های مختلف را بر زبان و یا از طریق قلم جاری و ساری نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر بتوانیم فرزندان و دانش آموزان را خوب، اساسی و اصولی تربیت کنیم و با آن ها به عدالت رفتار کنیم آن ها دچار دوگانگی شخصیت و تضاد رفتار نمی شوند و همین باعث می شود این تربیت نسبت به همه ارکان جامعه سرایت کند.

وی اصلی ترین کانون تربیت را مدرسه و خانواده دانست و افزود: بچه هایی ما از دو منبع الهام می گیرند، یکی خانه و دیگری مدرسه، بنابراین اگر این دو نهاد درست شود، آینده کشور اصلاح می شود و هیچ مشکلی بر آینده مترتب نخواهد بود.

انتهای پیام/ز

 

 

ایران جزء امن ترین کشورها است

برچسب ها: دفاع مقدس ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.