سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده تبلیغات «طلاق فوری» برخی موسسات حقوقی چیست؟

افراد سودجو با تبلیغات آن چنانی، زوج‌ها را به گرفتن طلاق تشویق می‌کنند و به زوجین وعده و وعید‌های نشدنی می‌دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز درباره اقدامات سودجویانه برخی مؤسسه‌های حقوقی اظهار کرد: متأسفانه برخی از افراد سودجو با انتشار تبلیغات غیرواقع و تحریک کننده با عناوینی همچون طلاق در ۲۴ ساعت، طلاق فوری، طلاق بدون نیاز به حضور زوجین و... سعی در فریب مردم و بدست آوردن سود‌های کلان با استفاده از این ترفند‌ها دارند.

معاون دادگستری استان البرز گفت: این امر ضمن آنکه می‌تواند از مصادیق کلاهبرداری به حساب آید، موجب بی اثر شدن تلاش مشاوران و سایر زحمتکشان صیانت از نهاد خانواده می‌گردد.

جوهری در ادامه گفت: در واقع این افراد سودجو با تبلیغات آن چنانی، زوج‌ها را به گرفتن طلاق تشویق می‌کنند و به زوجین وعده و وعید‌های نشدنی می‌دهند. در برخی از این تبلیغات می‌بینیم که وعده جدایی زوجین بدون مراجعه به دادگاه و حتی مراکز مشاوره و در زمان کوتاه داده می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که این مؤسسه‌ها توسط افراد فاقد صلاحیت که عمده آن‌ها، اشتغال به دلالی پرونده‌های قضایی دارند ثبت شده است و بعضاً بدون ثبت شرکت و دریافت مجوز‌های لازم فعالیت می‌کنند.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

کلاهبرداری برخی موسسات حقوقی با مشاوره طلاق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.