سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد؛

بهره مندی یک هزار مددجوی فارسی از پنل خورشیدی

یک هزار مددجویان استان فارس سال آینده از برکت پنل خورشیدی بهره مند می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به اجرای طرح برکت آفتاب و بهرمندی یک هزار مددجویان در سال آینده از پنل خورشیدی گفت: یک هزار خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد متقاضی نصب پنل خورشیدی بر پشت بام محل سکونت خود هستند که مراحل مطالعاتی آن در حال انجام است، و مجوز نصب پنل خورشیدی در شهرستان‌های مختلف استان از تهران گرفته شده و تا پایان سال آینده اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح به مددجویان متقاضی واجد شرایط ۲۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود که مددجویان اقساط آن را در ۶۰ ماه پرداخت می‌کنند.

بذرافشان تصریح کرد: جلوگیری از آلودگی هوا و مهاجرت روستائیان به شهرها، استفاده از انرژی پاک و تجدید پذیر، بهره مندی از کمک معیشت مستمر تا ۲۰ سال آینده از مزایای اجرای این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس ادامه داد: مددجویان زیر ۶۳ سال که سرپرست خانوار هستند و ساختمان مستحکمی برای نصب پنل‌های خورشیدی دارند می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند که در صورت تایید محل نصب پنل‌های خورشیدی از شرکت توزیع برق استان، این طرح در شهرستان‌های متقاضی نیز اجرا می‌شود.

بذرافشان افزود: امسال با برنامه ریزی انجام شده ۴۲۰ نیروگاه تولید برق ۵ کیلو واتی در  فارس افتتاح  و ۴۲۰ مددجوی کمیته امداد استان در این نیروگاه ها مشغول به کار می‌شوند.
انتهای پیام/ت

افتتاح انرژی خورشیدی برای مددجویان فارسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.