سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسدودشدن راه ارتباطی 60 روستای هشترود براثر بارش برف

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود از مسدود شدن راه های مواصلاتی 60 روستا دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تیمور امیرانلوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود گفت:بارش برف درشهرستان هشترود راه ارتباطی 60 روستای این شهرستان را مسدود کرد.

وی افزود:با وجود تداوم بارش برف و کولاک در منطقه، سایر راه های مواصلاتی باز بوده و تردد در محورهای شهرستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: 30 راهدار در قالب 12 تیم مشغول نمک پاشی و امدادرسانی در محورهای اصلی و فرعی هستند و در سایه تلاش راهداران محورهای هشترود به مراغه، میانه و تبریز بازبوده و هیچ گونه مشکل در تردد وجود ندارد.

امیرانلوی با اشاره به آمادگی کامل اداره حمل و نقل جاده ای هشترود افزود: ذخیره نمک و تعمیر و تجهیز ماشین ‌آلات راهداری زمستانی و هماهنگی و تعامل با دستگاه‌ های مختلف از جمله پلیس راه، هلال احمر و اورژانس صورت گرفته است.

وی از مسافران خواست تا قبل از شروع سفر از ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ، لباس گرم، خوراک و سوخت کافی در خودرو به همراه داشته باشند واز طریق تلفن گویای 141 و یا شماره تلفن های اداره راه و شهرسازی هشترود ( 52622129 041 - 04152626055 -52622288 041) از وضعیت راها اطلاع کسب کنند.

 

انتهای پیام/ش

امکان تردددر محورهای شهرستان هشترود  با زنجیر چرخ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.