سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار بندرانزلی در پی حادثه نفتکش سانچی

امام جمعه و فرماندار بندرانزلی درپی آتش سوزی کشتی نفتکش و جان باختن مظلومانه دریانوردان پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین به شرح ذیل است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ - حادثه ناگوار نفت کش سانچی و جان باختن مظلومانه دریانوردان بویژه فقدان برخی از کارکنان این نفتکش که از همشهریان عزیز بندرانزلی بودند موجب تأثر گردید.

اینجانب این مصیبت مولمه را به خانواده های داغدیده و مردم صبور شهرستان بندرانزلی تسلیت عرض می‌نمایم جانکاهی این مصیبت را تنها با راضی بودن به تقدیر الهی می توان تحمل کرد ، برای آن رهیدگان از عالم ملک علو درجات و برای بازماندگان عزیزشان صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

  فرماندار شهرستان بندرانزلی در پیامی حادثه غم انگیز درگذشت 32 خدمه و پرسنل ایرانی نفتکش سانچی را به عموم ملت شهید پرور ایران و مردم همیشه قهرمان شهرستان بندرانزلی تسلیت گفت.

در متن پیام آمده  میر شمس مومنی زاده  آمده است : انا لله و انا الیه راجعون -

بار دیگر ایران اسلامی در غم از دست دادن عزیزانی از ملت قهرمانش به عزا نشست و حادثه غم‌انگیز جان باختن شهادت گونه 32 خدمه و پرسنل ایرانی نفتکش سانچی که چهار تن از آنان اهل بندرانزلی بودند غمی جانکاه  بر دل ملت شریف ایران و مردم شهید پرور بندرانزلی نهاد.

این حادثه هولناک و جان باختن شهادت گونه جوانان و متخصصان مجرب ایران اسلامی که در مسیر خدمت صادقانه در دیار غربت آسمانی شدند ضایعه ای بس ناگوار است که جز ذکر و توکل بر قادر متعال این مصیبت را تسکین نمی دهد.

متاسفانه دست سرنوشت بعد از روزها اضطراب و نگرانی ایرانیان در کنار خانواده این عزیزان روح بلند فرزندان سخت کوش و گمنام عرصه اقتصاد کشور را در بارگاه الهی ماوا داد و ما را به سوگ و ماتم نشاند

اینجانب ضمن ابراز تاثر و تاسف عمیق از این ضایعه دردناک ، فقدان این دریادلان را که سال ها با سختی ها مبارزه کردند تا حلاوت رونق اقتصادی و بالندگی اقتصاد میهن به کام مردم بنشیند و سرانجام چون ققنوس در آتش سوختند را به خانواده های داغدار ، همکاران و ملت صبور ایران اسلامی بویژه مردم شریف شهرستان بندرانزلی تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آنان علو در جات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

 

 

انتهای پیام/م.ع

صدور پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار بندرانزلی در پی حادثه نفتکش سانچی

 

 

 

 

برچسب ها: سازمان بنادر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.