سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

گفت‌وگوی میان احزاب می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد

سخنگوی جبهه پیروان گفت: احزاب باید در مورد مسائل روز کشور گفت‌وگو داشته باشند، چرا که نظریه‌های جناح‌ها می‌تواند راهگشا باشد.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم گفتمان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در راستای حل مشکلات و اینکه دشمن نتواند از شرایط کشور سوء استفاده کند، اظهار کرد: گفت‌وگو، هنر سیاستمداران است و بدون آن هیچ‌یک از امور کشور اجرایی نمی‌شود، هرچند که بنده معتقدم جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب هرکدام مرزبندی‌های خاص خود را دارند.

وی افزود: این دو جناح می‌توانند با یکدیگر درباره مفاهیمی مانند مسائل امنیتی، سیاست خارجی، منطقه‌ای، معیشتی و سیاست‌هایی که از جانب آمریکا به ایران تحمیل می‌شود، مذاکره داشته باشند.

سجادی تصریح کرد: امنیت ملی نیز از دیگر مسائلی است که هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب بر آن اتفاق نظر دارند، لذا می‌توانند با حفظ مرزهای جناحی خود درباره این مسئله مشترک بحث و گفتگو داشته باشند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: مذاکره میان دو جناح سیاسی اصلی کشور علاوه بر اینکه برای مردم بسیار جالب است، می‌تواند به تقویت بدنه تحزب بینجامد.

وی ادامه داد: احزاب باید در مورد مسائل روز کشور مانند مشکلات معیشتی، تحقق اقتصاد مقاومتی بحث و گفت‌وگو داشته باشند، چرا که نظریه‌ها و انتقادهای هریک از دو جناح می‌تواند راهگشا باشد و از میان همین گفت‌وگوها روشنگری برای بهبود شرایط کشور ایجاد خواهد شد و بدیهی است که اگر مشکلات کشور حل شود، دیگر دشمنان نمی‌توانند سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.