سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۴۰ درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد استان مرکزی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از کاهش ۴۰ درصدی دانشجویان این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان  مرکزی در شواری آموزش این دانشگاه گفت: اکنون ۳۵ هزار دانشجو در استان مشغول تحصیل هستند که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است.

عباسعلی حیدری با بیان اینکه در ۴ مرکز و ۱۲ واحد دانشگاهی استان مرکزی ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی مشغول فعالیت هستند افزود: دانشگاه آزاد اسلامی این استان ظرفیت‌های مناسبی برای تعامل بادستگاه‌ها و رشد و توسعه استان دارد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد با توجه به امکانات و تجهیزات واحد‌های آموزشی خود آمادگی دارد در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، فرهنگی و گردشگری با استان همکاری کند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این نشست، امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد برای رونق استان را ظرفیتی مناسب دانست و گفت:  استانداری می‌تواند حلقه اتصال دانشگاه با صنایع و یا سایر نهاد‌های استان باشد.

آقازاده افزود: دانشگاه آزاداسلامی از حامیان اصلی شرکت‌های دانش بنیان در استان است و مرکز رشد این دانشگاه مسیر رشد و شکوفایی استعداد‌های درخشان رافراهم کرده است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های متنوع دانشگاه آزاد در مسیر توسعه استان اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی فقط تربیت دانشجو را ملاک کار خود قرار نداده است بلکه در ادامه با تجهیز و حمایت از مراکز رشد بحث اشتغالزایی و کارآفرینی و رشد استعدادها را دنبال می‌کند.

انتهای پیام / ج

کاهش دانشجویان دانشگاه آزاد استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.