سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه فجر برگزار می‌شود؛

جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان به مناسبت ایام الله دهه فجر در همدان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان توسط کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر استان همدان طراحی شده و به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار می شود.

 وی افزود: در این جشنواره 30 هزار کودک و نوجوان در بخش‌های مختلف شامل؛ نقاشی، خوشنویسی، قرائت، حفظ، تجوید و ... شرکت خواهند کرد.

 وی تصریح کرد: با توجه به گسترده بودن اینگونه مسابقات تعداد افراد علاقه مند جهت شرکت در مسابقه قابل توجه است و در صورت وجود امکانات پذیرای متقاضیان هستیم.

 حجت الاسلام دشتکی اظهار کرد: آموزش، مفهوم‌سازی و تدبر در قرآن را یکی از اولویت‌ها در راستای گسترش فرهنگ‌قرآنی است.

 وی با بیان اینکه این جشنواره پانزدهمین مرحله خود را سپری می کند، گفت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با هدف تبلیغ، ترویج و جذب اقشار مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان به فرهنگ قرآنی برگزار می شود.

 وی ابراز داشت: این جشنواره در بخش‌های شفاهی و کتبی از مقطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی برگزار ثبت نام از علاقه‌مندان از ابتدای بهمن ماه سالجاری، در مدارس و کلیه کانون‌های فرهنگی قرآنی و مساجد شهرستان همدان، آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ د

جشنواره قرآنی در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.