سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه سوم باشگاه‌های کتابخوانی کشور به اصفهان رسید

اصفهان با 576 باشگاه کتابخوانی رتبه سوم جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در باغ کتاب تهران برگزار شد، اصفهان موفق شد رتبه سوم باشگاه‌های کتابخوانی کشور را به دست آورد ، استان اصفهان پس از تهران و بوشهر عنوان سوم تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور را با 576 باشگاه کتابخوانی کسب کرده است.

در این مراسم پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ کودکان و نوجوانان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو باشگاه برگزیده، یک مربی برگزیده، یک نامه برگزیده، یک فیلم برگزیده و تقدیری‌ها معرفی شدند.

در این آیین که مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، شهرضا و کاشان نیز حضور داشتند ، از مدرسه طالبیان کاشان به عنوان مدرسه فعال در حوزه ترویج کتابخوانی کودک و نوجوان تقدیر شد.

همچنین از محمد شاهرضایی از باشگاه‌ کتابخوانی کودک و نوجوان بشارت نو شهر اصفهان برای فیلم مرتبط با کتابخوانی تقدیر شد.

باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان از حداقل ۱۲ کودک یا نوجوان تشکیل شده است که با حمایت یک هماهنگ کننده بزرگسال فعالیت می‌کند، اعضا در باشگاه‌های کتابخوانی تمرین می‌کنند تا کتاب‌هایشان را مبادله کنند و آن‌ها با خریدن یک کتاب از کتاب‌فروشی، دست‌کم ۱۲ کتاب می‌توانند بخوانند.

 

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.