سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صندلی های خالی آموزشگاه های آزاد شهرضا

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرضا گفت: در آموزشگاه های آزاد این شهر، ظرفیت‌های خوبی برای آموزش در همه حرفه ها وجود دارد که به دلیل شرایط اقتصادی، وجود صندلی های خالی مشهود است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن ضیایی با بیان اینکه در زمینه بیکاری چالش­‌های بسیاری وجود دارد که یکی از آن‌ها نداشتن پشتکار، جدیت در یادگیری و نداشتن مهارت است، افزود: مرکز آموزش فنی ­و حرفه‌­ای آمادگی آموزش مهارت را به صورت رایگان دارد.

 وی با بیان اینکه بیکاری یکی از جدی­ترین دغدغه­‌های جامعه است، اظهار کرد: بیکاری به­ عنوان پدیده­ای شوم در جامعه سبب نگرانی خانواده­‌ها و رشد آسیب­‌های اجتماعی شده است.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرضا گفت: برابر آمار و تحقیقات انجام شده 65 درصد افرادی که از دالان مهارت‌آموزی عبور کرده‌­اند در مشاغل مورد نیاز خود مشغول به کار شده‌اند.

وی بیان کرد: آموزش در مراکز دولتی به صورت رایگان برگزار می­‌شود، در نوبت صبح هر دو مرکز کاملاً فعال و در صورت وجود متقاضی دوره‌­های آموزشی در نوبت عصر نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی در شهرضا، تأکید کرد: این طرح ویژه دانش‌آموختگان دانشگاهی است، در صورتی که این افراد فاقد شغل باشند، می­‌توانند به مدت 6 ماه در طرح کارورزی در یکی از شرکت‌­ها و مؤسسات مرتبط با رشته تحصیلی شرکت و از مزایای آن استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.