سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از سخنان شهردار تهران در صحن‌ شورا صورت گرفت؛

درخواست میرلوحی‌ برای انتشار قراردادهای 4 سال گذشته شهرداری

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در مدیریت شهری گذشته 250 میلیارد‌ تومان در بخش خصوصی هزینه شده، گفت:از نجفی می‌خواهم تا لیست قراردادها را روی‌ سایت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود میرلوحی‌ عضو شورای شهر تهران در سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، پس از شنیدن‌ سخنان شهردار تهران در صحن شورا با بیان اینکه این گزارش کاری مفید و ارزشمند بود و یک معیار و هنجار جدیدی را در کار و فعالیت شهری ارائه داد، اظهار کرد: در بخش قراردادها 50 درصد از طریق مناقصه‌ انجام شده و شاهدیم که طلبکاران‌ دائماً فشار می‌آورند.

وی افزود: بر همین اساس‌ خواهشمندم سامانه شفافیت‌ قراردادها‌ زودتر عملیاتی شود و همچنین قراردادهای 4 سال گذشته روی سایت قرار بگیرد‌ تا افکار عمومی بدانند چه جفای بزرگی در حق بخش خصوصی شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه 250 میلیارد تومان در بخش خصوصی هزینه شده است، اظهار کرد: مردم باید بدانند در این 12 سال چه بر سر شهر آمده و این با شفافیت‌ میسر‌ خواهد شد.

میرلوحی در پایان با بیان اینکه در آستانه تصویب بودجه 97 هستیم، گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم تا اصلاحات مناسب را در بودجه سال 97 انجام دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.