سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغ سبز دنیزلی برای حضور در تراکتورسازی

مصطفی دنیزلی در یک برنامه تلویزیونی ترکیه ای مذاکره اش با نمایندگان تراکتورسازی را تایید کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم تراکتورسازی در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است، براین اساس مسئولان این تیم گل محمدی را کنار گذاشتند و مجتبی حسینی را به صورت موقت به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند. 

مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس و پاس در یک برنامه تلویزیونی ترکیه ای مذاکره با مسئولان تراکتورسازی را تایید کرده است. 

دنیزلی در برنامه تلویزیونی ترکیه بیان کرد: نمایندگان باشگاه تراکتورسازی به ترکیه آمدند و با آنها درباره هدایت این تیم مذاکراتی داشتیم. 

او ادامه داد: مذاکرات با حضور "علی گولتکین" نماینده باشگاه تراکتورسازی انجام شد که او هم فوتبال ایران را می شناسد. آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی از دوستانم است که در اولین حضورم در ایران زیر نظر آجرلو کار کردم. در حال حاضر آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی است. 

گزینه مربیگری تراکتورسازی گفت: این تیم در دوره اول حضورم در ایران در لیگ دسته یک حضور داشت و بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرد. این تیم قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ برتر در کارنامه خود دارد. 

دنیزلی بیان کرد: من هم بعد از مدتی دلم برای بازگشت به زمین فوتبال تنگ شده است. مذاکرات خوبی هفته قبل با نمایندگان تراکتورسازی در ترکیه داشتم. اگر وضعیت مناسب باشد و نظرم جلب شود امکان همکاری با تراکتورسازی وجود دارد. 

مصطفی دنیزلی در حالی مذاکره با مسئولان تراکتورسازی را تایید کرده است که وضعیت یحیی گل محمدی سرمربی این تیم مشخص نیست و او برای جدایی از تراکتورسازی همه مبلغ قراردادش را می خواهد. 

طبق برنامه قرار است جلسه هیئت مدیره تراکتورسازی امروز برگزار شود و تکلیف سرمربی این تیم مشخص شود. 

انتهای پیام/ 

دنیزلی مذاکره اش با تراکتورسازی را تایید کرد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ دی ۱۳۹۶
پرسپولیس
پرسپولیسم
۱۲:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۶
پرسپولیس عشق است
پرسپولیسیم
۱۲:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۶
پرسپولیس عشق است
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۶
تکلیف هنوز مشخص نشده ؟