سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد مسکن ملایر:

صدورسند مالكيت در روستاهای ملایر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر از 70 در صدی صدورسند مالكيت در روستاهای این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛داوود سوری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به وجود 204 روستای دارای سکنه در ملایر اظهار کرد: بیش از 28 هزار واحد  مسکن در این روستاها وجود دارد.

وی با اشاره به طرح مقاوم‌سازی واحدهای روستایی ملایر میزان سهمیه این شهرستان را از ابتدا 19 هزار واحد برشمرد و ادامه داد: از این تعداد تا کنون  17 هزار واحد ابلاغ شده و 15 هزار و 100 واحد نیز بازسازی و مقاوم سازی شده که معادل 54 درصد است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر در ادامه به صدور سند واحدهای روستایی اشاره کرد و گفت: در ملایر 19 هزار و 750 جلد سند صادر شده که  این تعداد سند برای روستاهای شهرستان و شهرهای زیر 25 هزار نفر بوده است.

سوری افزود: در واقع معادل 70 درصد واحدهای روستایی و واحدهای شهرهای زیر 25 هزار نفر شهرستان ملایر دارای سند مالکیت هستند.

وی به مزایای سند مالکیت واحدهای روستایی اشاره کرد و تصریح کرد: اعطای وام و پرداخت تسهیلات برای ساختن واحدهای روستایی، استفاده از سند مالکیت به عنوان سند معتبر برای بحث پرداخت تسهیلات وام‌های  اشتغال زایی روستایی و... از جمله مزایای سند مالکیت واحدهای روستایی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر در ادامه با بیان اینکه تا پایان سال جاری کلنگ‌زنی بهسازی چهار پروژه جدید توسط بنیاد مسکن ملایر صورت می‌گیرد گفت: این بهسازی شامل روستای کندهلان، الفاوت، فاز دوم روستای ده شاکر و قشلاق دهنو هستند. 

سوری بیان کرد: تا پایان امسال یا اوایل سال آینده آسفالت‌ریزی در 10 تا 12 روستا را در برنامه خود داریم.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته بنیاد مسکن ملایر در شهر ملایر اشاره کرد و افزود: از ابتدا تا کنون 364 واحد توسط بنیاد مسکن برای محرومان در شهر ملایر احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: این واحدها برای افراد معرفی شده از سوی نهادهای حمایتی و ... بوده که به این خانواده‌ها واگذار شده است.

انتهای پیام/ب

70 درصد از واحد های روستایی دارای سند مالکیت شدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.