سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی خبر داد

پروازهای فرودگاه جم راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با همکاری منطقه عملیاتی گازی نار و کنگان پروازهای فرودگاه جم راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامحسین منتظری ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان جم با تاکید بر اهمیت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز به مناطق پیرامونی شهرستان جم اظهار داشت: در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، آماده همکاری با مسئولان شهرستان جم در راستای تحقق مطالبات مردم هستیم. منطقه عملیاتی گاز نار و کنگان از مناطق مهم شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی است. تلاش شده در کنار رسالت اصلی شرکت، به دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرستان جم با نگاه مثبت توجه شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با تاکید بر توجه اشتغال جوانان بومی شهرستان جم در حوزه صنعت نفت افزود: در حوزه اشتغال، اولویت با جوانان بومی شهرستان جم است و نگاه ما این است که در زمان جذب نیرو، اولویت‌بندی با لحاظ اولویت نیرو‌های بومی مورد توجه باشد.

منتظری با تاکید بر آمادگی کامل منطقه عملیاتی نار و کنگان برای همکاری برای برقراری پرواز‌ها از فرودگاه جم تصریح کرد: منطقه عملیاتی گازی نار و کنگان با پایبندی کامل به تفاهم منعقد شده، شرایط را برای راه اندازی پرواز‌های فرودگاه جم هموار می‌کند.

انتهای پیام /پ

شرایط را برای راه اندازی پرواز‌های فرودگاه جم هموار می شود

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.