سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه

رئیس امور فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی، انرژی پارس جنوبی از برگزاری نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه برگزار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ایوب بنوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه مهندسان و متخصصان به دستاورد‌های مهمی در صنعت نفت و گاز دست یافته‌اند اظهار داشت: متخصصان صنعت نفت ایران اسلامی به فنآوری‌های روز دنیا در حفاری چاه‌های نفت و گاز، ساخت و نصب تجهیزات دست یافته‌اند که این مهم در اجرای فاز‌های پارس جنوبی متبلور است.

وی، پارس جنوبی را نمادی از توانمندی متخصصان صنعت نفت ایران دانست و تصریح کرد:برای نشان دادن توانمندی و دست آورد‌های صنعت نفت نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ دی ماه به میزبانی منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور شرکت‌های دولتی و خصوصی حوزه نفت و گاز داخلی و خارجی در عسلویه برگزار می‌شود.

بنوی با بیان اینکه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای سومین سال متوالی در عسلویه برگزار می‌شود تصریح کرد: این نمایشگاه با درایت مدیرعامل منطقه ویژه پارس و بمنظور انعکاس و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و دستاورد‌های صنعت نفت در منطقه ویژه پارس و با محوریت پارس جنوبی امسال برای سومین سال متوالی در عسلویه و در جوار تاسیسات و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود. آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه ۲۳ دی‌ماه درسالن همایش‌های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مقامات صنعت نفت برگزاری می‌شود.

انتهای پیام /پ

مایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای سومین سال متوالی در عسلویه برگزار می‌شود

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.