سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی و آزادی قدس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی در همدان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان  افزود: برای نخستین بار یک واحد آپارتمان نوساز در شهر نهاوند با نیت مبارزه با استکبار جهانی و آزادی قدس و کمک به مردم فلسطین با نام موقوفه ولایت به ثبت رسید.

وی ادامه داد: ثبت این وقف در شهرستان نهاوند به ثبت رسید.

 وی بیان کرد: واقف نیک‌اندیش یک دستگاه آپارتمان نوساز به مساحت ۷۰ متر مربع و به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال را با نیت مبارزه با استکبار جهانی خصوصاً رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین وآزادی قدس وقف کرد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه این وقف از نوع منفعتی است، افزود: ثبت این نیت به عنوان نخستین وقف در حوزه استکبارستیزی است که در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به ثبت رسیده است.

 کاروند وقف با نیت استکبارستیزی را مهم دانست و افزود: همه وظیفه دارند در حالی که آمریکای جهان خوار تلاش می‌کند قدس شریف را به پایتختی رژیم اشغالگر صهیونیستی معرفی و تبدیل کند، نسبت به مبانی دینی و انقلابی توجه ویژه داشته باشند و یکی از وظایف مهم در این راستا ترویج سنت حسنه وقف با نیت استکبارستیزی است.

 وی خاطرنشان کرد: واقف خیراندیش یکی از کارکنان مجموعه اوقاف و امور خیریه استان همدان است و با نیت گمنام ماندن از ذکر نام خود به عنوان واقف خودداری کرده است.

انتهای پیام/ج


ثبت وقف با طعم استکبار ستیزی و ازادی قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.