سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی محمدی:

اروپا و امريكا بر سر اصلاحات مدنظر ترامپ توافق كرده‌اند؟!

مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: اينكه ترامپ می‌گويد تعليق تحريم ها را برای آخرين بار تمديد می‌كند الا اينكه ايران و اروپا برجام را اصلاح كنند، يعنی اروپا و امريكا بر سر اصلاحات مدنظر ترامپ توافق كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی محمدی یکی از فعالان رسانه‌ای و  کارشناس و تحلیلگر راهبردی سیاست خارجی و  داخلی با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود، در خصوص تصمیم اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران و 4 شرطی که برای آن گذاشته مصلب کوتاهی به اشتراک گذاشت.

  مهدی محمدی در کانال تلگرامی اش نوشت:

"بازی ترامپ چيزی غير از يك توافق پس پرده با اروپا نبوده است. اينكه ترامپ می‌گويد تعليق تحريم ها را برای آخرين بار تمديد می‌كند الا اينكه ايران و اروپا برجام را اصلاح كنند، يعنی اروپا و امريكا بر سر اصلاحات مدنظر ترامپ توافق كرده‌اند. اين همان اصلاحاتی است كه كروكر هم بناست در قانون جديد خود بگنجاند يعنی محدود كردن برنامه موشكی و حذف سقف های زمانی برجام. پيش بينی آينده چندان سخت نيست؛ اروپايی ها احتمالا خواهند گفت برجام می تواند حفظ شود به شرط اينكه ايران محدوديت های موشكی و منطقه ای را بپذيرد والا آن ها در اجرای كاتسا همراه امريكا خواهند بود! خروج از اين بازی مضحك جز با خطر كردن بر سر اصل برجام ممكن نيست."

 

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.