سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیب شناسی مواد شوراهای آموزش و پرورش/ روزشمار هفته شوراها اعلام شد

مدیر امور شوراها از فعالیت تیمی برای آسیب شناسی مواد شوراهای آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسول پاپایی مدیر شوراهای آموزش و پرورش در نشست خبری به مناسبت هفته شوراها از آسیب شناسی در مورد قانون شوراها خبر داد و عنوان کرد: این فرآیند درحال انجام است تا شاهد بازنگری در قانون شوراهای آموزش و پرورش باشیم.

وی ادامه داد: شوراها از چند حیث ارزیابی شد که یکی از این موارد از طریق درآمدهای حاصله از شوراها است؛ چرا که قانون شوراهای آموزش و پرورش بستر این کار است.

مدیر امور شوراهای آموزش‌وپرورش گفت: شوراها به تفکیک درآمد تجلیل شده‌اند که شامل استان اصفهان، شهرستان‌های تهران، هرمزگان، اردبیل، یزد و ایلام هستند.

پاپایی به شعار مدارس غیردولتی اشاره داشت و عنوان کرد: شعار امسال هفته شوراهای آموزش و پرورش، مشارکت ملی و نظارت همگانی است.

 وی به روزشمار شوراهای آموزش و پرورش اشاره و عنوان کرد: 24 دی ماه روز شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و مسئولیت اجتماعی، 25 دی روز شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و نظارت همگانی، 26 دی روز شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و مهارت آموزی، 27 دی روز شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه، عدالت آموزشی، 28 دی روز شوراهای آموزش و پرورش، کانون یادگیری محله، 29 دی روز شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و سبک زندگی اسلامی و ایرانی و 30 دی روز شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی است.

انتهای پیام/

آغاز هفته  شورای مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.