سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان؛

کنگره 6500شهید استان کرمان تاپایان سال 97

فرمانده سپاه ثارالله کرمان از برگزاری دومین کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان بعد از20سال خبرداد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نخستین نشست کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان که در استانداری کرمان برگزار شد، گفت: نخستین کنگره شهدای این استان در سال ۱۳۷۷ برای نخستین بار در کشور برگزار شد و سایر استان‌های کشور نیز از این حرکت الگو گرفته و حرکت‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: اکنون پس از گذشت ۲۰ سال، بنا داریم در پایان سال ۹۷ برگزار شود که از هم اکنون نشست های برنامه ریزی این کنگره را آغاز کردیم.

ابوحمزه تصریح کرد:از حدود سه ماه قبل کار آماده سازی زمینه‌های لازم برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان را آغاز کرده ایم و در این رابطه یک مجموعه نیز تدوین شده است.

وی به اهداف کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان اشاره و اظهارکرد: تجلیل از مقام والای شهدا، حفظ ارزش‌ها و آثار حماسه هشت سال دفاع مقدس، معرفی الگو‌های ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده، ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نسل آینده و حراست از آرمان‌های امام راحل (ره) از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

وی گفت: ۱۹ کمیته برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان تشکیل و در کنار آن در هر شهرستان نیز یک ستاد شهرستانی تشکیل شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ۲۲ نفر از مسئولان استان در جایگاه حقوقی خود به عنوان مسئولان برگزاری این کنگره انتخاب شده اند.

سردار ابوحمزه ادامه داد: ضرروت دارد که این کنگره از غنای گسترده و وسیع برخوردار باشد و حرکت‌های جدیدی را در مقابل سایر کنگره‌های برگزار شده در کشور ارائه کند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، اعضای ستاد بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان دیداری را با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند داشت.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: یکی از سخنرانان پیشنهادی کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی خواهد بود و در برگزاری این کنگره نیز از نظرات این سرباز فداکار ولایت استفاده خواهیم کرد.

وی یادآور شد: از هر ابتکار، نوآوری و پیشنهاد مشخص برای برگزاری هر چه بهتر کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

دومین کنگره سرداران شهید استان کرمان سال 97

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.