سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکایی ها از موضع توطعه ناموفق بیرون آمدند

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: آمریکایی ها از موضع توطعه ناموفق بیرون آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس در نهمین جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه ایران به‌جز موضوع برجام در هیچ شرایطی با آمریکا مذاکره نخواهد کرد، گفت: وعده‌های دروغ آمریکا در مسائل مختلف طی این چهار دهه به مردم جهان اثبات‌شده است چراکه با نقض آشکار برجام نشان دادند که تا چه میزان پیمان‌شکن هستند.


وی ضمن بیان اینکه آمریکایی‌ها سال‌ها است که برای نفوذ بین کشورهای اسلامی در حال برنامه‌ریزی هستند و هر بار از این توطئه ناموفق بیرون آمدند، افزود: در ماجرای هفته‌های گذشته آن‌ها با هزار نفر نیروی زبده و تربیت‌شده و گسیل کردنشان به کشور می‌خواستند تا ایران را به سویی که خودشان می‌خواهند سوق دهند، که خوشبختانه ناکام ماندند.


نماینده مردم دامغان در مجلس ابراز داشت: در موضوع تعلیق آمریکا ضرر هنگفتی را متحمل می‌شود، استنباط آن‌ها به این است که با تعلیق و افزایش قیمت دلار، اروپا ضرر کند، درصورتی‌که نمی‌دانند ایران به بلوغ کامل رسیده و قطعاً از این اقدام سود خواهد برد.


حسن بیکی بابیان اینکه نباید دولت، مجلس و عوامل اقتدار نظام را تضعیف کنیم، ابراز داشت: امروز باید ضمن هم‌افزایی برای حل مشکلات گام برداریم و نباید فراموش کنیم که تضعیف ارکان نظام تنها مطالبات دشمن را اجابت می‌کند.


وی بابیان اینکه سمنان به‌عنوان استان معین برای پایتخت معرفی‌شده است، اضافه کرد: با توجه به جمعیت مناسب استان می‌توانیم سرریز جمعیت استان‌های مازندران و گیلان و گلستان و تهران را نیز در استان خود بپذیریم.


انتهای پیام / ق


ایران به‌جز موضوع برجام در هیچ شرایطی با آمریکا مذاکره نخواهد کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.