سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نگاه ویژه صندوق بازنشستگی به توسعه صنعت گردشگری استان کرمانشاه

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تسهیلات ویژه برگزاری تورهای گردشگری در استان کرمانشاه خبر داد.

عباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، در حال حاضر یک میلیون و سیصد و شصت و سه هزار نفر از بازنشستگان سراسر کشور، حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری هستند که 299 هزار نفر از این اعضا در استان تهران زندگی می کنند.

وی تصریح کرد: استقبال بازنشستگان از سفرهای داخلی و هزینه کرد تسهیلات دریافتی آنها در این سفرها خوب است و بازخوردهای آن توسط صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های مجری برگزار کننده این سفرها، به صورت مستمر مورد بازبینی قرار می گیرد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تسهیلات ویژه برگزاری تورهای گردشگری در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با شرایط فعلی استان کرمانشاه، در صدد هستیم تا از ظرفیت های موجود گردشگری در این استان، برای سفرهای داخلی بازنشستگان بهره ببریم و البته نگاه ویژه ای به این مسئله داریم.

 رشیدی خاطرنشان کرد: هر یک از بازنشستگان در طول عضویت خود در صندوق بازنشستگی، می توانند به انتخاب خود، برای 3 بار از سهمیه ویژه تسهیلات سفر استفاده کنند که این سفرها می تواند شامل سفرهای داخلی و یا خارجی باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عتبات عالیات جزء سفرهای خارجی محسوب می شود اما برای حمایت از مقوله گردشگری داخلی تمرکز صندوق بازنشستگی کشوری بیشتر بر سفرهای داخلی است و البته رایزنی هایی هم برای سفر بازنشستگان به دیگر کشورها انجام شده است که بدون تردید هزینه این سفرها نسبت به سفرهای داخلی بیشتر خواهد بود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: تاکید و تمرکز صندوق بازنشستگی بر شرکت هایی که سفرهای بازنشستگان را برگزار و مدیریت می کنند بر این است که با تشویق بازنشستگان به سفرهای داخلی، موجب توسعه صنعت گردشگری شوند و با عضویت حدود یک میلیون و چهارصد هزار نفری از ظرفیت فعلی برای رونق این صنعت بهره مند شوند.

انتهای پیام/

 عضویت بیش از یک میلیون نفر در صندوق بازنشستگی کشوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.