سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره الگو های برتر تدریس در مدارس استان همدان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در مدارس استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن‌آقا یوسفی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که  جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در اجرای راهکار7-11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می شود گفت: مربیان، مشاوران تربیتی، تحصیلی و شغلی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: این جشنواره در راستای توسعه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای مربیان و مشاوران و مدرسان درس تفکر و سبک زندگی به شکل فردی و گروهی برای مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار می شود..

یوسفی خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها و ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش های مختلف یادهی یادگیری از اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/ ش

برگزاری جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در مدارس استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.