سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت مسئولان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد

امام جمعه موقت بوشهرخواستار تلاش برای رفع مشکلات مردم در کوتاه‌مدت شد و اظهار داشت: ادامه این مشکلات نارضایتی‌ها را افزایش می‌دهد که باید مطالبات به حق مردم محقق شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: مرزداران ایران اسلامی همواره برای دفاع از این نظام و انقلاب آماده هستند و در عرصه‌های مختلف شاهد موفقیت آنان هستیم.

وی با اشاره به سالروز دستگیری متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس توسط دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: رزمندگان این مرز و بوم استکبار جهانی را در دریا به ذلت و خواری کشاندند.

امام جمعه موقت بوشهر بر لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: کنسرت‌هایی که تبلیغ می‌شود مروج مدلهای غربی است و آسیب‌هایی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در ۱۳ دی‌ماه حضور فعالی برای خنثی شدن فتنه جدید دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی داشتند اضافه کرد: مردم استان بوشهر نیز با حضور حماسی، بصیرت و اقتدار خود را نشان دادند که از آنان سپاسگذاری و قدردانی می‌شود.

دشتی حضور مردم در این برنامه‌ها را در سطح دنیا بی نظیر دانست و ادامه داد: مردم با این شورانگیزی و به صورت خودجوش حرکتی عظیم داشتند و نشان دادند که فطرت دینی و انقلابی آنها زنده است.

وی با بیان اینکه این توطئه‌ها در خارج از کشور وابسته به استکبار جهانی و دیگر دشمنان است گفت: دشمنان از اختلافات در جامعه و فرصت‌های گوناگون برای موج سواری سوء استفاده می‌کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر به مشکلات اقتصادی مردم استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق مطالبات و رفع مشکلات مردم تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم شرط بقا حکومت اسلامی ایران است، افزود: تنها توجه به رشد اقتصادی، مشکلی در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف نمی‌کند

دشتی خواستار تلاش برای رفع مشکلات مردم در کوتاه‌مدت شد و اظهار داشت: ادامه این مشکلات نارضایتی‌ها را افزایش می‌دهد که باید مطالبات به حق مردم محقق شود.

انتهای پیام/پ

رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت مسئولان باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.