وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در راستای طرح مشتری مداری و آموزش فنون کسب و کار برگزار شده است، اظهار کرد: عاملان فروشگاههای همشهری زیر نظر سازمان و همچنین بازارچههای عرضه میوه و تره بار ریحان طی دو روز، آموزشهای متنوع و فنون مشتری مداری را طی کردند.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با مهم دانستن برگزاری این جلسات به تشریح منابع این کلاسها پرداخت و بیان کرد: تعاریفی از بازاریابی، روشها، نیازها، فروش، تبلیغات، ارضای نیاز مشتری از مهم ترین موارد ارائه شده به حاضرین بود.
مظفری ادامه داد:در بخش دیگری از این دوره آموزشی شناخت بازار، خواستهها و نیازهای مشتری، ایجاد روابط سودمند و رضایتمندی مشتری، کسب ارزش مشتریان به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ش
برگزاری کلاس های آموزش مشتری مداری در قم