سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام والمسلمین مظاهری ، ابر مرد تبلیغ ولایت امیرالمومنین (ع) بود

ذاکر اهل بیت و یار نزدیک مرحوم مظاهری گفت : حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مظاهری ابر مرد تبلیغ ولایت امیرالمومنین (ع) بود.

سید مهدی هرندی ذاکر اهل بیت و یار نزدیک حجت الاسلام و المسلمین مظاهری با اشاره به رحلت این مرد بزرگ گفت :مراسم تودیع این عالم با عمل ، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد سید و مراسم تودیع و تشییع فردا در گلستان شهدا از ساعت 8:30 صبح برگزار می شود.

سید مهدی هرندی ذاکر اهل بیت و ازیاران نزدیک حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مظاهری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ایشان عمده ی هم و غم هایشان ، جوانان بود و اغلب می فرمودندحضور جوانان عابد سبب استجابت دعا در جمع دعا کنندگان می شود.

هرندی گفت؛ توصیه ی همیشگی حجت الاسلام و المسلمین مظاهری به مردم این بود که مجالس دعا را ترک نکنید ، به خصوص از عبادت در سحر ها غافل نشوید.

وی بیان داشت : ایشان سالها در گلستان شهدا به وقت سحر دعای کمیل می خواندند و تعداد کثیری از مردم در این مراسم شرکت می کردند.

هرندی افزود : این عالم بزرگ در زمان حیاتش بنیانگذار انجمن مددکاری امام زمان عج و حامی یتیمان و خانواده های ضعیف بود.
وی با بیان اینکه مراسم وداع با پیکر مرحوم مظاهری امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد سید اصفهان برگزار می شود افزود: فردا نیز ساعت 30 :8 پیکر این عالم بزرگ از مسجد سید به سمت گلستان شهدا تشییع و در جوار مقبره آیت الله شمس آبادی آرام می گیرد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مظاهری مبلغ دینی بنام اصفهان با سابقه تبلیغ نزدیک به نیم قرن بود که پنج شب بر اثر کهولت سن و عفونت ریوی در بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.