سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل استادیوم فوتبال ورزشگاه انقلاب نیشابور تا پایان سال 97

وزیر ورزش و جوانان گفت:استادیوم فوتبال 5 هزار نفری ورزشگاه بزرگ انقلاب نیشابور تا پایان سال 97 تکمیل می شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود سلطانی فر  وزیر ورزش و جوانان در سفر یکروزه خود به نیشابور ضمن بازدید از مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب این شهرستان گفت : ساخت مجموعه ورزشی بزرگ انقلاب نیشابور که از سال 72 آغاز شده است تا کنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته, بطوریکه فقط سالن سرپوشیده چندمنظوره و حدود 50 درصد از استادیوم 5 هزار نفری فوتبال آن ساخته شده است.

مسعود سلطانی فر افزود ; با پیگیریهای مسئولان شهرستان و مساعدت وزارت ورزش و جوانان, مبلغ 8 میلیارد تومان طی دو مرحله برای تکمیل این استادیوم اختصاص داده شده که با برنامه ریزی انجام شده و مذاکرات انجام شده با پیمانکاران جدید, تکمیل این پروژه تا پایان سال 97 به اتمام خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه رویکرد این وزارتخانه حمایت از ورزشکاران مستعد شهرستان ها می باشد, افزود : در همین راستا تلاش داریم با اختصاص بودجه های مناسب برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در شهرستان ها و مناطق مختلف کشور,از هیئت های ورزشی شهرستان ها نیز در حد توان حمایت کنیم.

وی خصوص ورزش بانوان گفت : هم اکنون ۵ رشته ورزشی برای حضور بانوان مهیا شده که از جمله آن بسکتبال می باشد که بانوان با پوش اسلامی در مسابقات شرکت کنندانتهای پیام سو ح ورزشگاه انقلاب تا پایان سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ی



وزیر ورزش در نیشابور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.