سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی همکاری شهرداری شهمیرزاد با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان

شهردار شهمیرزاد گفت: شهرداری شهمیرزاد آمادگی لازم را جهت همکاری با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد صالح لقمانیان شهردار شهمیرزاد در نشستی با مدیرکل و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه توسعه کتاب و کتابخوانی موجب پیشرفت جامعه می شود گفت : تلاش جهت ترویج فرهنگ مطالعه یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به این مطلب که شهرداری آمادگی لازم را برای همکاری در زمینه های متعدد مانند برگزاری دوره های آموزشی به صورت مشارکتی با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان دارد افزود:برگزاری برنامه‌های فرهنگی در محیط کتابخانه‌ها برای توسعه کتاب و کتابخوانی موثر است.

شهردار شهمیرزاد تصریح کرد:پرداخت نیم درصد شهرداری ها که قانون مشخص کرده است می تواند تاثیر بسزایی را در ترویج فرهنگ مطالعه و تجهیز کردن کتابخانه‌های عمومی داشته باشد.

در ادامه نورعلی غلامحسین نیا سماکوش مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز ، گفت:پرداخت نیم درصد شهرداری ها برای تجهیز و برگزاری برنامه های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استفاده می شود.

وی افزود:پیگیری برای تأمین فضای کتابخانه‌های جدید از سوی این اداره کل از جمله برنامه های در دست اقدام است.

سماکوش با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه سبب می شود اوقات فراغت عموم مردم به نحو مطلوب سپری شود، اظهار داشت: توجه به مطالعه و کتاب و کتاب خوانی از راههای مهم توسعه فرهنگی جوامع امروز است.

انتهای پیام / ه

نشست شهردار شهمیرزاد با مدیرکل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.