سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تختی که فیزیوتراپی را برای بیماران آسان می‌کند

یک فیزیوتراپ از طراحی تختی پیشرفته که کار فیزیوتراپی را برای بیماران آسان می‌کند، خبر داد.

حسین مصباحی فیزیوتراپ  در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بیماران بر اثر بروز عارضه‌های مختلف اسکلتی و عضلانی به فیزیوتراپ ها مراجعه می‌کنند.

مصباحی افزود: فیزیوتراپ‌ها برای کاهش دردهای ستون فقرات یا مفاصل اعضای مختلف بدن، تمرینات کششی، درمانی و الکترولیزری‌ می‌دهند.

 وی با اشاره به طراحی نوعی تخت پیشرفته برای انجام فیزیوتراپی، ادامه داد: سیستم طراحی شده شامل مانیتور و تخت مجهز بوده که همه تمرینات عضلانی و کششی را در خود جای داده است و قابلیت حرکت و انتقال به جای مختلف را دارد.

مصباحی با بیان اینکه در این تخت فیزیوتراپی مانیتوری تعبیه شده است که انجام تمرینات مختلف را به بیمار آموزش می‌دهد، عنوان کرد: این دستگاه از امکانات ویژه‌ای برای بهبود بیماران برخوردار است و جایگزین خوبی برای تخت‌های قدیمی، نرمش‌های کششی و فیزیوتراپی می‌شود.

درد عضلانی و مفاصل عامل مراجعه مردم به فیزیوتراپ

 وی با اشاره به اینکه  امروزه بیشتر مردم بخاطر دردهای عضلانی و ستون فقرات و مفاصل زانو به ما مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: به دلیل راه رفتن نادرست، مردم دچار درد های عضلانی در قسمت زانو و پا می شوند که این عارضه با روش‌های گرمایشی و لیزر قابل درمان است.

 مصباحی تاکید کرد: دردی که در پاشنه پا ایجاد می‌شود بیشتر بخاطر ضایعه‌ استخوانی بوده که می‌تواند که بر اثر استفاده از کفش نامناسب باشد.

وی اظهار کرد: افراد برای پیشگیری از ضایعه در پاشنه پا و یا دردهای عضلانی و همچنین مشکلات مفاصل زانو برای پیاده‌روی باید از کفش‌های مناسبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.