سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسؤول هیأت داوران جشنواره ابوذر:

رقابت خبرنگاران اصفهانی با ارسال 320 اثر به جشنواره ابوذر

مسؤول هیأت داوران جشنواره ابوذر گفت: در این جشنواره 47 نفر از خبرنگاران استان اصفهان با ارسال 320 اثر در 7 قالب به رقابت پرداختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور گلناری امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ابوذر و بزرگداشت روز بسیج رسانه در تالار همایش های صدا وسیمای مرکز اصفهان اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره‌های مطبوعاتی کمک به ارتقای وضعیت رسانه‌هاست.

وی با بیان اینکه ضعف تحلیل در آثار این جشنواره و دیگر جشنواره‌ها مشهود است، افزود: مطلب دیگر عبور سریع از مسائل است یعنی رخدادها در حد خبر و نهایتاً به گزارش ختم می شود و ادامه پیدا نمی‌کند.

مسؤول هیأت داوران جشنواره ابوذر ادامه داد: یکی از مسائل امروز مطالبات مردم است، پیگیر بودن و جریان‌سازی می‌تواند نقطه قوت یک رسانه باشد، چیزی که در رسانه‌های دنیا شاهد آن هستیم؛ مثل این است که یک آتش‌سوزی صورت گرفته و هر نفر یک سطل آب با خود بردارد و به روی آتش بریزد، این کار نمی‌تواند آتش را خاموش کند و باید دست به دست هم داد.

وی با اشاره به آثاری که در جشنواره ابوذر به رقابت پرداختند، گفت: 320 اثر به جشنواره در 7 قالب ارسال شد که در برخی بخش ها کمبود داشتیم اما گزارش و مصاحبه تعداد زیادی فرستاده شده بود.

گلناری در پایان خاطرنشان کرد: 47 نفر از خبرنگاران سطح استان اصفهان آثار خود را به دومین جشنواره ابوذر ارسال کردند که از این تعداد از 20 اثر برگزیده تجلیل می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ابوذردر اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.