سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از ۱۸ نفر برتر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای استان قزوین گفت: ۲۳۹ اثر از ۲۶ رسانه استان به دبیر خانه جشنواره ارسال و ۱۸ اثر بعنوان برتر معرفی شد.

محمد کشاورز اضافه کرد: در بخش خبر و گزارش مکتوب مریم بهبهانی از روزنامه ولایت، شهاب ربیعی از روزنامه صبح وطن قزوین، طهورا قلی پور از خبرگزاری ایسنا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و هادی درزمندی رامندی از خبرگزاری ایرنا، بنت الهدی عاملی از ماهنامه فکه، آرزو یارکه سلخوری از خبرگزاری ایسنا مشترکا مقام چهارم را کسب کردند.

کشاورز افزود: در بخش یادداشت هم امیرعلی رضایی از پایگاه خبری صبح قزوین، رقیه ملا حسنی از خبرگزاری ایسنا، صادق چگینی از خبرگزاری بسیج، مریم کشاورز مسعودیان از خبرگزاری مهر و نفیسه مهرداد از هفته نامه دی عناوین اول تا پنجم را از آن خود کردند.

کشاورز گفت: در بخش عکس هم ابوالفضل سلیمی از پایگاه خبری صبح قزوین، امیر حسین نظری از خبرگزاری ایسنا، سپهر رحمانی از خبرگزاری فارس و علیرضا طاعتی از کیوسنا شایسته تقدیر شدند.

به گفته رییس سازمان بسیج رسانه استان، احسان حامدی فر از پایگاه خبری صبح قزوین، لیلا چگینی از باشگاه خبرنگاران و ندا حبیبی از پایگاه خبری صبح قزوین رتبه‌های اول تا سوم را در بخش کلیپ و مستند کسب کردند.

داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: اصحاب رسانه بعنوان آیینه تمام نمای اجتماع هستند.

داوود محمدی، حضور خبرنگاران را در اغتشاشات اخیر هوشمندانه و اثر بخش توصیف و بیان کرد: هر رسانه باید آیینه زمان خود باشد.

وی افزود: کار اصحاب رسانه فرهنگی و دیر بازده، ولی ثمرات آن شیرین و اثر بخش است.

داوود محمدی گفت: اصحاب رسانه باید نگاه متوازن به مسائل مختلف جامعه و مخصوصا آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

وی تاکید کرد: رسالت اصحاب رسانه حفظ انسجام ملی، وحدت بین گروه‌های مختلف سیاسی و نمایش صلابت و نمایش انسجام ملت ایران به دنیاست.

محمدی اضافه کرد: اصحاب رسانه باید غیرت دینی و انقلابی و روحیه بسیجی داشته باشند.

اصحاب رسانه در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثار خود را در قالب گزارش خبری، یادداشت، عکس و مستند کلیپ با موضوعات تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، عمل انقلابی، دفاع مقدس و مسائل صنفی خبرنگاران ارائه دادند.

انتهای پیام/

تجلیل از برگزیدگان رسانه در جشنواره ابوذر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.