سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در یاسوج تاکید کرد:

طرح شهید محمدی اولویت اول بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: طرح شهید بهنام محمدی بزرگ ترین طرح بسیج است و اولویت اول بسیج محسوب می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار غیب پرور در دیدار با دانش آموزان نخبه بسیجی و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جمله دلایل حضور در استان تشریح طرح شهید بهنام محمدی است.

غیب پرور عنوان داشت: طرح دانش آموزی ما طرح شهید بهنام محمدی است که در سال ۹۷ مهمترین طرح در بسیج اعلام شده است.

غیب پرور ابراز کرد: این طرح سه مجموعه مدرسه، مسجد و خانه را با هم پیوند می دهد و هویت دینی و انقلابی دانش آموزان در این سه حوزه جستجو می شود.

وی با بیان اینکه سالهای سال است که بعضی ها از مسجد غفلت کرده ایم، گفت: در این طرح به اصل خود برخواهیم گشت.

غیب پرور افزود: غالب رزمندگان دفاع مقدس بچه های مسجدی بودند.

غیب پرور مسجد را کانون انقلاب اسلامی و حیات مطمئن برای انقلاب را در گرو نقش آفرینی مجدد مساجد دانست و گفت: مسجد نباید به تنهایی جایگاه سالمندان و بزرگترها باشد و حضور جوانان در مساجد ضروری است.

غیب پرور گفت: مسجد باید کانونی برای تربیت جوانانی باشد که می خواهند پای کار انقلاب باشند.

غیب پرور ابراز داشت: هرکدام از جوانان ما باید حداقل به یک مسجد وابسته باشند و منظور از بسیجی بودن فردی نیست که تنها پرونده دارد و به جز سلطنت طلب ها، ضد انقلاب ومعاندین همه ملت ایران بسیجی است.

وی افزود: کسی که امام، رهبری و شهدا را دوست دارد بسیجی است، حتی اگر پرونده بسیج نداشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیجی باید وابسته و پیوسته به مسجد باشد و دشمن می خواهد ما نسبت به مسجد بی تفاوت باشیم و باید دشمن را خلع سلاح کرد.

غیب پرور با اشاره به اینکه کشور ما ۱۳ میلیون دانش آموز دارد، گفت: مدارس ما باید قبل از آموزش، کانون تربیت باشند.

غیب پرور خاطرنشان کرد: مردمانی که جوانان فهیم و تربیت شده داشته باشند، دشمن نمی تواند بین آنها نفوذ کند و جوانان ما یک سر و گردن از سایرین بالاترند و مسائل را عمیق می فهمند و درک می کنند.

وی افزود: در مدارس ما امور آموزشی باید بالندگی خود را پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به اولیای دانش آموزان گفت: ما حق نداریم که آموزشگاه را تنها محل آموزش بدانیم و همچنین وزیر جدید آموزش و پرورش وارسته است و آمدن ایشان یک فرصت است و دیدگاه های خوبی دارد و باید هم افزایی بین بسیج و آموزش و پرورش به نحو مطلوب ایجاد شود.

وی با بیان اینکه خانه های ما دچار آسیب شده اند گفت: در خانه های ما روابط و عواطف خانوادگی، جای خود را به موبایل و فضای مجازی داده است و اعضای خانواده زیاد کار به کار هم ندارد، در حالی که محیط خانواده است که عامل رشد و بالندگی واقعی است.

غیب پرور گفت: در خانه هایی که قران تلاوت می شود، اهل خمس، اهل حلال و حرامند بچه ها بهتر پرورش پیدا می کنند و در خانواده هایی که رعایت نمی کند معضل ایجاد می شود و این طرح، طرح پیوند دهنده مسجد، مدرسه و خانه است و از سال ۹۷ سالیانه یک میلیون نفر وارد طرح خواهند شد.

وی با بیان اینکه هدفگذاری این طرح از پایه هفتم است، تصریح کرد: تحقق این طرح ۷ سال طول می کشد و برنامه های آن اجرایی می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مدارس ما باید مراکز تربیتی و آموزشی شود و جامعه دانش آموزی مورد هدف دشمن است و با شعار دادن نمی توان جلوی آن را سد کرد و عمل و برنامه لازم است.

وی افزود: در این طرح همه ی دستگاه ها باید حضور داشته باشند و جدول زمان بندی آن تهیه شده است.

وی افزود: این طرح باید رواج داده شود و طرح صالحین در خدمت این طرح قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/د

مدارس ما باید مراکز تربیتی و آموزشی شود

برچسب ها: سازمان بسیج ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.