سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف مواد مخدر از معده سه راس گوسفند در زابل +عکس

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف مواد مخدر به روش بلع و جاسازی انباری در معده سه راس گوسفند در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ غلامرضا فرمانده انتظامی شهرستان زابل نجابت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر از طریق جاساز و بلعیدن در معده احشام و انتقال آن‌ها به شمال کشور توسط یک قاچاقچی سابقه دار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

نجابت افزود: ماموران در پایانه مسافربری شهرستان یک دستگاه خودروی وانت را که در حال انتقال احشام به یک دستگاه اتوبوس بود را شناسایی و دربازرسی از این خودرو ۳ راس گوسفند کشف و در این رابطه دو قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه از متهمان به قاچاق مواد مخدر از طریق بلع و انباری در معده سه راس گوسفند با استفاده از آهن ربا اعتراف که پس از ذبح گوسفندان، مقدار ۱۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر باجدیت دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس در این حوزه، لازم است همکاری‌های مردم همواره بیش از پیش با نیروی انتظامی تداوم یابد.

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در زابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.