مهدی فرهادینیا مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بینالمللی توسعه کسب و کار اظهار کرد: این نمایشگاه در سه حوزه خدمات مدیریتی حوزه خدمات فرانچایز و استارتآپهای مدیریتی برپا شده است.
وی افزود: نخستین نمایشگاه بینالمللی توسعه کسب و کار با حضور و مشارکت تعداد 70 شرکت و غرفهدار و با هدف توسعه کسب و کارها در راستای اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایهگذاران و توسعه استارتآپها در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی برگزار شده است.
مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بینالمللی بیان کرد: این نمایشگاه با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت صنعتی خانه صنعت، معدن و تجارت، کانون کارآفرینان استان تهران، اتاق اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز ترکیه دایر شده است.
فرهادی نیا با اشاره به حضور حوزههای مرتبط با کسب و کارهای نوظهور در این نمایشگاه ، نقش آنها را در توسعه کسب و کار مهم دانسته و گفت: هم اکنون در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانشبنیان هستیم و نمایشگاه توسعه کسب و کار موجب بهبود فضای این بخش و به تبع آن اوضاع اقتصادی جاری خواهد شد.
وی در ادامه موضوع فرانچایز را یکی از محورهای مهم این نمایشگاه بیان کرد و افزود: اگر در زمینه فرانچایز فرهنگسازی صورت بگیرد جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند میتوانند کسب و کاری پایدار ایجاد کنند.
وی اشاره کرد: اگر وارد فرانچایز شویم شغلهای پایدار و کسب و کار در دراز مدت توسعه پیدا می کنند زیرا مدلی را نشان میدهد که بر اساس آن افراد وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده میشوند.
انتهای پیام /