سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار همدان:

فراهم سازی سواد آموزی برای افراد بی بضاعت در استان

معاون استاندار همدان گفت:بستر سواد آموزی برای اقشار آسیب دیده در استان فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه چهارشنبه 20 دی در شورای پشتیبانی سوادآموزی استان همدان،افزود: خوشبختانه وضعیت سواد در استان همدان از میانگین کشوری بالاتر بوده و تعداد باسوادان این استان طی سال گذشته و امسال افزایش یافته است .

وی تصریح کرد: ویژگی‌های فردی و فرهنگی موجود در همدان این استان را متمایز کرده و مردم را متوجه علم و دانش کرده است .

معاون استاندار همدان با بیان اینکه بستر سوادآموزی برای اقشار آسیب دیده فراهم شده است، یادآور شد: نباید به پشت سر نگاه کنیم و دلخوش باشیم که درصدی از میانگین کشوری بالاتر هستیم بلکه باید با سرعت بیشتری بالاتر از هدفگذاری گام برداریم .

شاهرخی با اشاره به اینکه در اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان به لحاظ معنوی و سازمانی این ساختار وجود دارد که بتواند جهش بیشتری داشته باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به این ویژگی آموزش و پرورش استان ترغیب و تشویق افراد جامعه برای سوادآموزی ممکن و میسر است .

وی از بهزیستی استان همدان خواست تا آمار افرادی که فاقد امکان یادگیری هستند به آموزش و پرورش ارائه دهد و افزود: فرمانداران به صورت مرتب جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی را تشکیل داده و آمار شهرستانی را ارائه دهند .

معاون  استاندار همدان ادامه داد: فرمانداران از ظرفیت بخشداران، دهیاران و شوراهای شهر و روستا برای تشویق و ترغیب افراد در جذب کلاس‌های سوادآموزی استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

فراهم سوادآموزی برای اقشار آسیب‌دیده در همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.