سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی کارگاه‌ های نا ایمن در مازندران

۴۴ واحد کارگاهی نا ایمن در مازندران تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تا کنون ۳۲ واحد کارگاهی بدلیل عدم رعایت موازین ایمنی توسط بازرسان کار در شهرستان‌ها با هماهنگی دادستانی پلمب و ۱۲ واحد نیز در ماه جاری در مازندران تعطیل می‌شوند.

وی افزود: این اداره کل در اجرای ماده ۱۰۵ قانون کار اقدام به تعطیل نمودن کارگاه‌ های نا ایمن نموده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: غالب حوادث در کارگاه‌های ساختمانی در اثر وجود دهانه باز و پرتگاه‌ های بدون حفاظ اتفاق می‌افتد، لذا با ایجاد پوشش موقت بر روی دهانه‌های باز و نصب حفاظ موقت در اطراف پرتگاه‌ ها می‌ توان بخش اعظمی از حوادث ساختمانی از کاهش داد.

اصغری افزود: آموزش‌های لازم به بیشتر مهندسین و کارگران در زمینه ایمنی ارائه شده است و دیگر هیچ عذری برای سهل‌ انگاری در رعایت موازین ایمنی پذیرفته نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: استقرار مسؤولان ایمنی در کارگاه‌ ها نیز از اقدامات بسیار خوب است که قطعا در کاهش حوادث ناشی از کار تأثیر دارد.

اصغری افزود: اجرای قوانین و آیین نامه‌های مربوط به ایمنی از وظایف مهم همه کارگاه‌ها به ویژه کارگاه‌های ساختمانی است و در غیر این صورت قطعا پلمب این کارگاه‌ ها با شدت بیشتری ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

تعطیلی ۴۴ واحد کارگاهی نا ایمن در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.