سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان:

برگزاری نمایشگاه تخصصی مقاوم‌سازی بناها شهری و روستایی در همدان

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری نمایشگاه تخصصی با موضوع مقاوم سازی بناها در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمدحسین مرادی سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان  داشت: با توجه به مخاطرات طبیعی اخیر و رخداد زلزله‌های شهرهای متعدد کشور ه ویژه زلزله استان کرمانشاه ، این اداره کل اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی با موضوع مقاوم‌سازی بناها و تاسیسات شهری و روستایی کرده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ضمن انعکاس تصاویر تخریب سازه های مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله به بررسی دلایل تخریب و آسیب ساختمان ها پرداخته شد.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تاکید کرد: امیدواریم این نمایشگاه مقدمه‌ای باشد برای اینکه همه مردم از جمله مسئولان در خصوص رعایت نکات ایمنی  نظارت بر اجرا و جدی گرفتن ضوابط و مقررات مربوطه همت بیشتری کنند.

مرادی با بیان اینکه زلزله در كشورهای پيشرفته به خصوص در زمينه ساختمان كه درگيری نزديكی هم با زلزله دارند، مهار شده است، گفت:  آنان توانسته‌اند با بهينه‌سازی ساختمان‌هايشان و رعايت اصول ايمنی در ساخت و نظارت بر اجرا به نقطه‌ای برسند كه بگويند در كشور ما زلزله بلا نيست.

وی عنوان کرد: امیدواریم با بهینه‌سازی ساختمان‌ها و رعایت اصول ایمنی در ساخت و نظارت بر اجرا به نقطه ای برسیم که بگوییم در کشور ما زلزله بلا نیست.

انتهای پیام/د.ا

نمایشگاه تخصصی مقاوم‌سازی بناها و تاسیسات شهری و روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.