سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه‌های صداوسیما در ایام دهه فجر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: از پیش بینی تولید و پخش بیش از 10 هزار دقیقه ویژه برنامه در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در اولین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان با بیان این مطلب گفت: دهه فجر امسال به علت ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و هجمه ناجوانمردانه دشمنان درحوادث اخیر کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.


 علیرمضانی با اشاره به اینکه راهپیمایی و خروش خودجوش مردم در 15 دی بر اساس تکلیف ، بصیرت و زمان شناسی انجام شد ، افزود: مسئولان باید قدردان این مردم باشند و در حل مشکلات بیشتر بکوشند.


وی از پیش بینی تولید و پخش بیش از 10 هزار دقیقه ویژه برنامه در ایام دهه فجر امسال در صدا و سیمای مرکز کرمان خبر دادو گفت رسانه استانی آمادگی مشاوره ،تولید و پخش مستندهای دستگاه های مختلف از خدمات 4 دهه ای آنها به مردم را دارد.


در این جلسه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما در تشویق و ترغیب مردم در راستای حضور پرشور مردم در راهپیمایی های باشکوه و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بی بدیل و ستودني است.


 صدفی افزود: برای برگزاری آیین های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب 21 ستاد شهرستانی ، 24 کمیته و 10 کارگروه تخصصی در استان تشکیل شده است تا ویژه برنامه های متنوع ، مردمی و باکیفیت فرهنگی ، ورزشی ، هنری و رسانه ای امسال با هدف تببین برکات انقلاب اسلامی، به خوبی برگزار شوند.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: با توجه به همزمانی ایام دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) برنامه ها با رعایت شان آن ایام اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

 

ویژه برنامه‌های صداوسیما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.