سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری200 جشن محله ای همزمان با دهه فجر در ایلام

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری 200 جشن محله ای همزمان با سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام ;حجت الاسلام حشمت رستمی  گفت: این تعداد جشن با مشارکت هیات های مذهبی استان در شهرها، بخش ها و روستاهای این استان برگزار خواهند شد.
وی با بیان اینکه محوریت این جشن ها مساجد خواهند بود، ادامه داد: عمده این جشن ها در مساجد و مابقی آنها نیز در اماکن عمومی برگزار می شوند.


معاون تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: این روحانیان در طول این ایام با حضور در محافل مختلف به تشریح ابعاد و اهداف انقلاب اسلامی می پردازند.


حجت الاسلام رستمی ادامه داد: همچنین در دهه فجر امسال مسابقه بزرگ کتابخوانی بصورت عمومی بین مردم برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل می شود.


وی به برنامه های قرآنی این سازمان در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت مسابقه های قرآنی و محافل انس با قرآن نیز طول دهه فجر امسال در مناطق شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد.


وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته برنامه های سالروز سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی امسال باشکوه تر از قبل برگزار شوند.معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری 200 جشن محله ای همزمان با سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان خبر داد.

 

انتهای پیام/با

 

افتتاح جشن محله ای همزمان با دهه فجر در ایلام

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.