سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریعتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معیار انتخاب فرمانداران، قانونمداری و تعهد به سیاست‌های کلی دولت است

استاندار خوزستان گفت: معیار انتخاب فرمانداران، قانونمداری و تعهد به سیاست‌های دولت است و تلاش میکنیم در زمان اعلام شده آنان را انتخاب کنیم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رایزنی با وزارت کشور به منظور انتخاب فرمانداران استان متبوعش اظهار کرد: جلسات مختلفی با وزارت کشور برای انتخاب فرمانداران تشکیل می‌دهیم و معیار این انتخاب، قانونمداری و تعهد به سیاست‌های کلی دولت دوازدهم است.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید قابلیت اجرایی و سیاستگذاری در امور مختلف داشته باشند، افزود: انتخاب فرماندار بانو مورد توجه مسئولان استان و وزارت کشور است، در استان خوزستان فرماندار بانو فعالیت دارد و در تلاشیم از ظرفیت بانوان بیشتری استفاده کنیم، چراکه موضوع جنسیت ملاک انتخاب ما نیست.

شریعتی تصریح کرد: استفاده از توانمندی بانوان، مورد تاکید رئیس جمهور است ما نیز طبق همین رویکرد از قابلیت بانوان در دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهیم کرد.

استاندار خوزستان گفت: در تلاشیم طبق زمانبندی اعلام شده از سوی وزیر کشور فرمانداران را انتخاب کنیم، اما ممکن است روند تعیین، بررسی صلاحیت و انتخاب آنها مدت بیشتری از زمان تعیین شده نیاز داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشاتی که در استان خوزستان صورت گرفت،  متذکر شد: سعی کردیم با مدارا و سعه صدر با اغتشاشات برخورد کنیم، اکنون هم این جریان خاتمه یافته است.

شریعتی در واکنش به اینکه گفته شده جمعی اغتشاشگران اقدام به آتش زدن فرمانداری ایذه کردند، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد زیرا اغتشاشگران حتی نتوانستند به فرمانداری ایذه هم نزدیک شوند.

استاندار خوزستان بیان کرد: اشراف کامل امنیتی در استان خوزستان برقرار است و مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۱ دی ۱۳۹۶
خدا همه خادمان مردمی را حفظ کنه