سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد

سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهران توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهران پس از سال‌ها خلاء و کمبود در حوزه فعالیت‌های نشریات دانشجویی در دانشگاه تهران در دستور کار اداره کل فرهنگی و اجتماعی و به خصوص خانه نشریات دانشگاه قرار گرفت و در نهایت با همکاری مرکز اطلاعات و فناوری دانشگاه، کار خود را آغاز کرد.

این سامانه با امکانات پیشرفته و ایجاد نقش‌های متفاوت برای فعالان نشریات، به طور اختصاصی فضای مورد نیاز جهت بارگذاری نشریات دانشجویی منتشر شده و تبادل اطلاعات بین مخاطبان را فراهم می‌کند.

در این سامانه هر نشریه، یک پایگاه اطلاع رسانی با آدرس اختصاصی خود خواهد داشت و مطالب نشریه می‌تواند به 2 زبان برای مخاطبان داخلی و خارجی بارگذاری شود.

همه مدیران مسئول نشریات دانشجویی می‌توانند برای ایجاد سامانه، نشریه خود ارسال کنند تا بلافاصله سامانه ایجاد و در دسترس قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این مراسم، طرح حمایت از نشریات دانشجویی نیز تشریح شد و بر اساس این طرح روند اداری کارها تسهیل شده و دانشجویان می توانند به صورت الکترونیک کار را پیگیری کرده و به صورت مستقیم با چاپ‌خانه طرف قرارداد در تماس باشند، همچنین دانشجویان می‌توانند با اعلام نظر و طرح پیشنهادات و انتقادات خود در روند اجرایی طرح تاثیر مستقیم داشته باشند.

انتهای پیام/

جزئیات طرح حمایت از نشریات دانشجویی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.