سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان گرمی

در سطح شهرستان گرمی بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال برای حمایت از بخش کشاورزی در حوزه پایاب سد گیلارلو به صورت بلاعوض هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ابراهیم امامی فرماندار شهرستان گرمی صبح امروز در جلسه هماهنگی توزیع و عرضه نهال در شهرستان گرمی اظهار داشت: توسعه باغات در اراضی شیب‌دار جزو برنامه‌ها و طرح‌های کشاورزی شهرستان بوده که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود و به ویژه در بخش موران توسعه باغات انجام گرفته است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های کلان طرح توسعه کشاورزی در حال انجام است و همت دولت در بخش کشاورزی نیز بسیار قابل توجه است به طوری که در سطح شهرستان بالغ بر 160 میلیارد ریال برای حمایت از بخش کشاورزی در حوزه پایاب سد گیلارلو به صورت بلاعوض هزینه کرده است.

فرماندار گرمی گفت: شهرستان گرمی بیشترین مرز را در سطح استان دارد و اهمیت توسعه کشاورزی در این شهرستان بسیار مهم است چرا که با توسعه کشاورزی در این شهرستان می‌توانیم زمینه‌ساز افزایش تولیدات در این حوزه و صادرات محصولات شهرستان به سایر مناطق و کشورهای همجوار شویم.

امامی بیان کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان باید آموزش‌های لازم در انتخاب نوع نهال به باغداران ارایه کند و شهرداری گرمی محلی را در سطح شهر برای عرضه نهال مشخص کند تا مردم و کشاورزان منطقه بتوانند با تهیه این نهال‌ها زمینه توسعه باغات را در شهرستان فراهم آورند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی لازم باید الگوی کشت محصولاتی که نیاز آبی کمتر و ارزش افزوده بیشتری دارند را جزو برنامه‌های خود قرار دهیم که در این حوزه شهرستان گرمی به شرایط داشتن آب و هوای مناسب و خاک مرغوب برای کشت محصولاتی که نیاز آبی کمتری دارند بسیار مناسب است.

 

انتهای پیام/ع

توسعه باغات در اراضی شیب‌دار شهرستان گرمی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.