سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمر در هفته‌ای که گذشت؛

ضرورت حمایت از تیم درمانی هلال احمر در اوضاع نابسامان حوزه سلامت/ تجهیز انبارهای امدادی سراسر کشور اولویت اصلی جمعیت هلال احمر

مهم ترین اخبار و رویدادهای جمعیت هلال احمر را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان هلال احمر در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در این بسته خبری به آن می پردازیم.

ضرورت حمایت از تیم درمانی هلال احمر در اوضاع نابسامان حوزه سلامت

محمود محمدی نسب دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت در حوزه سلامت بسیار سخت است و تمام بار مشکلات طرح های مختلف به عهده تیم درمانی است و در این شرایط باید حمایت ویژه تری از این بخش ها به عمل آید.

وی اظهار کرد: برای افزایش هم افزایی فعالیت ها با همه امکانات از این مرکز درمانی حمایت می‌کنیم و جلب اعتماد مردم یک سرمایه عظیم برای مجموعه هلال احمر است و همین که این مرکز درمانی با تمام این مشکلات توانسته اعتماد مردم را جلب کند باید به تیم آن خسته نباشید گفت و بیش از پیش یاری به آن رساند.

برخورد پژو 206 با تیبا در استان البرز 6 مصدوم بر جا گذاشت

شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر اظهار کرد: در ساعت 4:55 پانزدهم دی ماه، برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با تیبا در استان البرز-کرج-تونل کوشک بالا محور کرج _ کندوان آسارا ،کیلومتر ۴۲ گزارش شد.

وی افزود: این تصادف 6 حادثه دیده و 6 مصدوم بر جا گذاشت که 3 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

اولویت اصلی جمعیت هلال احمر، تجهیز انبارهای امدادی سراسر کشور است

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تجهیز انبارهای امدادی هلال احمر اولویت اصلی مجموعه است و تحقق این امر، مستلزم تزریق اعتبار کافی است.

وی افزود: در جلسه شورای عالی این جمعیت با اشاره به زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از 50 روز از فاجعه زلزله کرمانشاه می گذرد و هلال احمر در این مدت، کارنامه قابل قبولی داشته است و فعالیت تیم های سحر سازمان جوانان هلال احمر که ساماندهی حمایت‌های روانی در بلایا را برعهده دارند در شهرها و روستاهای زلزله زده تا پایان سال ادامه دارد.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.