سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳۱ مدرسه خیرساز در اردبیل

از ابتدای امسال تا به امروز ۳۱ مدرسه خیرساز در استان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۱۲ مدرسه دیگر نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،دولت لطفی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل دیروز در آئین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز روستای خلخال اظهار داشت: از ابتدای سال 96 تا به امروز 154 کلاس درس تحت عنوان 31 مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز استان احداث و تحویل آموزش و پرورش استان شده که تا پایان سال نیز 12 مدرسه دیگر در قالب 49 کلاس درس تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های آموزشی خیرساز در استان از اولویت جدی برای بهره‌برداری کامل برخوردارند، افزود: برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که در همین راستا عملیات اجرایی 18 مدرسه در قالب 77 کلاس درس نیز در سطح استان به ویژه در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده آغاز شده که تا سال آینده افتتاح می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به افتتاح مدرسه خیرساز روستای طولش در خلخال نیز گفت: : تاکنون 21 مدرسه در قالب 103 کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان خلخال احداث و تحویل آموزش و پرورش مناطق سه‌گانه این شهرستان شده است که در واقع این مدرسه نیز با مشارکت صد درصدی خیران احداث و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

لطفی از اختصاص اعتبارات برای نوسازی و تجهیز مدارس در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: امسال برای تجهیز و نوسازی مدارس بافت فرسوده سطح استان اعتبارات خوبی اختصاص یافت که در همین رابطه به مدارس فرسوده خلخال 2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی اظهار کرد: اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بمانند همیشه در احداث مدارس جدید و حل مشکل فضاهای آموزشی در مناطق شهری و روستایی یاری‌گر نوسازی مدارس بودند که نیاز است در این راستا تشکر ویژه‌ای از این عزیزان داشته باشم.

 

انتهای پیام/ع

افتتاح مدرسه خیرساز روستای طولش در خلخال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.