سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پرداخت سود سهام عدالت

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: حدود یک میلیون و 470 هزار نفر در کرمانشاه مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند و پرداخت سود به این افراد از روز گذشته(19 دی) آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی محمدی  مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: سود این سهام در سه مرحله و تا پایان سال به حساب افراد واریز خواهد شد و هیچ نیازی به مراجعه حضوری به محل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ثبت نام جدید برای سهام عدالت فعلا وجود ندارد، یادآوری کرد: این سود فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که طی اطلاعیه‌های قبلی سازمان خصوصی سازی به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و مالک سهام عدالت شناخته شدند.

به گفته این مسئول، ثبت شماره شبا در سامانه نیز از دیگر الزامات واریز سود سهام عدالت به حساب افراد است.

محمدی  بیان کرد: سود سهام عدالت برای افرادی که سهام عدالت آنها کامل و یک میلیون تومان است از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، 150 هزار تومان خواهد بود که در سه مرحله( هر مرحله 50 هزار تومان) از امروز واریز می‌شود.

وی ادامه داد: برای سایر افراد نیز که سهام عدالت آنها حدود 470 هزار تومان است و هنوز تکمیل نشده این سود حدود 75 هزار تومان محاسبه شده و در سه نوبت(هر نوبت 25 هزار تومان) واریز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز

 

ثبت نام جدید برای سهام عدالت فعلا وجود ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۰ دی ۱۳۹۶
سود سهام عدالت واریز شد . فقط 26 تومن