سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزاع زوج جوان روی آنتن زنده خبر + فیلم

در یکی از شبکه‎های انگلیس، حین گفتگوی مجری برنامه با گزارشگر روی آنتن زنده، زوج جوانی بی‌اعتنا به دوربین و وضعیت موجود، پشت سر او فریاد زنان به نزاع پرداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حین پخش مصاحبه زنده با گزارشگر شبکه خبر در انگلیس، زوج جوانی بی‌اعتنا به دوربین و صحبتهای گزارشگر، با صدای بلند با یکدیگر مشاجره کردند. 

طی برنامه خبری زنده در انگلیس،  هنگام پخش مصاحبه‌ای با گزارشگر اعزامی شبکه، مرد جوانی با صدای بلند و انجام حرکاتی از روی خشم، باعث اختلال و برهم زدن تمرکز و توجه گزارشگر و بینندگان شد.

مجری  و مهمان برنامه از بینندگان به خاطر این اشکال غیرمنتظره عذرخواهی کردند. این اتفاق همانقدر که ناگهانی و استرس زا بود، موجب خنده آنها نیز شد. این زوج فریاد زنان در میان صحبت‌های گزارشگر ورود کردند و او در میان گفتگویش مدام از مردم به دلیل این اتفاق عذرخواهی می‌کرد. 

ویدئوی این مصاحبه زنده، به دست کاربران، در فضای مجازی منتشر و مایه خنده کاربران شد. افراد با این سوژه با دید طنز و کمدی مواجه شدند و با انتشار کامنت‌های خنده‌دار، این ماجرا را با لبخند پشت سر گذاشتند.  

انتهای پیام/

دعوای زن و شوهر جوان در مصاحبه زنده خبری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.