سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار کتاب آموزش زبان فارسی به مجارستانی ها با همکاری دانشگاه سمنان

کتاب جامع آموزش زبان فارسی به مجاری زبانان با تلاش عضو هیات علمی دانشگاه سمنان در مجارستان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ کتاب جامع آموزش زبان فارسی به مجارستانی با همکاری دکتر عصمت اسماعیلی دانشیار گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سمنان، به عنوان سر ویراستار بخش فارسی و مولف بخشی از متون فارسی ، به نویسندگی خانم دکتر اگنش نمت استادیار گروه ایرانشناسی دانشگاه اتووش لوراند بوداپست نوشته شده است.

عصمت اسماعیلی دانشیار گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سمنان گفت : کتاب جامع آموزش زبان فارسی برای تهیه مواد آموزشی تدریس در گروه ایرانشناسی دانشگاه بوداپست و مرکز خانه زبان ایران در مدت یک سال و نیم تدوین و منتشر شد .

وی افزود : کتاب جامع آموزش زبان فارسی ، با آموزش الفبا و صداهای زبان فارسی آغاز می شود ،و دارای بخش های آموزش دستور زبان فارسی ، گفتگو و متون ساده و فرهنگ موضوعی روزمره است.

این کتاب برای تدریس زبان و نگارش فارسی در سه نیم سال در نظر گرفته شده و به عکس های فراوانی از مناطق دیدنی ایران مزین شده است .

دکتر عصمت اسماعیلی که با همکاری دانشگاه سمنان به مدت سه نیم سال ( 1394-1396) به عنوان استاد اعزامی در دانشگاه بوداپست مشغول تدریس زبان فارسی بود، با همکاری دانشگاه سمنان و سفارت جمهوری اسلامی ایران خانه زبان ایران را نیز در بوداپست راه اندازی کرد.

انتهای پیام / ذ

کتاب جامع آموزش زبان فارسی به مجاری زبانان منتشر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.